Call of Duty 2014 je "ambiciozan" i "kreativan"

Call of Duty 2014 je \"ambiciozan\" i \"kreativan\"

Po riječima susonivača Sledgehammer Gamesa, Glena Schofielda, ovogodišnji Call of Duty će biti “najambicioznija i najkreativnija igra koju je studio ikad napravio”. To puno znači od čovjeka koji ima impresivan životopis.

Čak je i šef Activision Blizzarda, Robert Kotic opisao Call of Duty za 2014. kao “možda najbolji CoD ikad napravljen”. Sve te pohvale, a igra još uvijek nije niti službeno najavljena, no to nije neobično jer izdavač obično najavljuje CoD igre tokom svibnja, tako da vjerojatno nećemo dugo čekat i službenu potvrdu. Schofield i njegov partner u Sledgehammeru, Michael Condrey surađuju već dugo godina, a najpoznatiji su po stvaranju Dead Space franšize za EA.

2009. Activision ih je zaposlio da vode Sledgehammer Games, a prvi projekt je bio Call of Duty: Modern Warfare 3 kojeg su izradili u suradnji sa Infinity Ward studiom. Od svojih početaka, studio se itekako razvio, te sa 200 stalno zaposlenih jedan je od najvećih u sklopu Activisiona, a i šire.

Call of Duty serijal je trenutno na trogodišnjem ciklusu u koji su uključena tri studija. Prije toga bio je na dvogodišnjem ciklusu gdje bi kreatori serijala Infinity Ward izdavali igru svake neparne godine, a Treyarch svake parne godine. Sada je tu ubačen Sledgehammer Games, te pomoćni studiji Raven Software i Neversoft Entertainmnet.

Na ovaj način u Activisionu tvrde da će developeri imati dovoljno vremena da igri ne samo dodaju svoj osobni “dodir”, već da pomažu i pri daljnjem etabliranju brenda, a naravno tri godine su dovoljno vremena da se svaka igra (barem tehnički) dovede do savršenstva. Za razliku od Battlefielda koji možda više neće izlaziti svake godine Call of Duty će se i dalje držate te prokušane formule.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
11. svibanj 2024 05:18