Alien: Isolation se može završiti bez da ikoga ubijete

Alien: Isolation se može završiti bez da ikoga ubijete

Alien: Isolation se neće igrati kao klasični FPS u kojem poput Ramba u najboljim danima kosite horde i horde neprijatelja pred sobom, već će to biti priča o ženi u zastrašujućoj situaciji koja pokušava pobjeći od nezaustavljivog čudovišta. Ubijanje će zbog toga, čini se, biti strani pojam u ovom slučaju.

U prijevodu to znači da možete zaboraviti kaos koji je bio Aliens: Colonial Marines i prepustiti se ovoj atmosferičnoj horor avanturi. Uostalom, ubijanje u videoigrama je lagano, toliko lagano da je nekad nesmrtonosni pristup veće dostignuće od onoga gdje ste pobili populaciju omanje države. Neke igre, kao što je Dishonored, idu toliko daleko da posebno nagrađuju takav pristup. Čini se kako Alien: Isolation neće davati direktne “nagrade” već će šuljanje imati praktičan učinak. Naime, borba je bučna, a buka uvijek privlači nevolju.

Glavni dizajner igre Gary Napper je također rekao da je igranje na ovakav način dosljedno glavnom liku Amandi Ripley – “Možete proći kompletnu igru bez da ikoga ubijete. To nije nešto što je nužno namijenjeno da bude izazov, ali je nešto što sam osjećao da bi sam lik učinio. Govorimo o članu Ripley obitelji – oni nisu kao likovi iz igara koji pobiju civile samo zato jer stoje na putu između njih nekog prekidača.”

Ovakav stealth pristup neće uvijek biti lagan, pa iako je svemirska beštija glavni problem za Ripley, nevolje će doći i u obliku nespretne sintetike, kao i uplašenih ljudi sa prstom na obaraču. Također samo zato jer ste neki dio već prešli ne znači da će on “zauvijek” ostati siguran. U već pređene dionice ćete se moći vraćati, a kad to budete činili opasnost će vam opet prijetiti, kao i prvi put. “Alien može biti bilo gdje!” – rekao je za kraj Napper, a to komotno može biti i slogan ove, kako se za sada čini, obećavajuće igre.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 04:27