Iako je teško zamisliti kako bi VR funkcionirao u jednoj igri trećeg lica kao što je to World of Tanks, moguće je predpostaviti da bi igrači sa VR-om mogli dobiti osjećaj da oni jesu tenk, a ne da ga samo upravljaju. Baš taj osjećaj je nešto što se čini kao zanimljiv koncept ljudima iz Wargaming.net-a.
Jedan od direktora Wargaming.net-a, Victor Kislyi je rekao kako bi razmotrili podršku za VR, ali da i potražnja mora biti odgovarajuća. Naime, u intervju za CVG, glavni čovjek World of Tanksa je rekao kako bi Oculus Rift morao prodati 5 do 10 milijuna svojih setova kako bi počeli razmatrati podršku za njega. Kompletni intervju možete pogledati na donjem videu.
U razgovoru o sve prisutnijoj VR tehnologiji, pričalo se i o postotcima igrača koji troše novac u besplatnim igrama. Upravo bi o njima, kaže Kislyi ovisila izrada igre za novu platformu – “Milijun ljudi nije dovoljno, moramo imati određen broj igrača koji s vremena na vrijeme troše novac, a kako je tu riječ o manjim sumama, dobra baza igrača bi bila oko pet ili deset milijuna. Kad bi npr. Oculus Rift ili Xbox One dosegli te brojke, odmah bismo bili tamo.”
Treba istaknuti da Kislyi ne govori o podršci za Oculus Rift koja bi bila implementirana za PC inačicu igre, već posebna verzija rađena isključivo za VR uređaj. Da bi to bilo moguće (čitaj: isplativo) igra bi morala osigurati dovoljno veliku publiku da se profit iz jedne besplatne igre isplati. Slična je situacija sa spomenutom Xbox One platformom. Iako Xbox 360 daleko premašuje brojku od deset milijuna korisnika, razvoj za sada već staru konzolu bi bio kontraproduktivan, Xbox One još uvijek nema toliko igrača, što također izradu trenutno ne čini izvedivom.