Otkazavši Titan, Blizzard je izgubio više od 50 milijuna dolara

Otkazavši Titan, Blizzard je izgubio više od 50 milijuna dolara

Otkazivanjem Titana, MMO projekta koji je trebao biti predvodnik svog žanra za novu generaciju, u Blizzardu su izgubili preko 50 milijuna dolara. Tako barem kažu analitičari koji su upoznati sa razvojnim procesom igre.

Sedam godina kojih se utrošilo u razvoj se čini „sitno“ u odnosu na količinu novaca koja je potrošena na propali projekt. Mora da je nešto ozbiljno pošlo u krivom smjeru kad su se u Blizzardu odlučili dići ruke od Titana unatoč ogromnoj financijskoj podršci koju je projekt imao. Glavni razlog koji su glavni ljudi developera naveli je bio osjećaj kreativnog neispunjenja i činjenice da „igra uopće nije bila zabavna“.

Billy Pidgeon, dugogodišnji analitičar industrije je izjavio kako je razvoj Titana premašio 50 milijuna dolara, dok Michael Pachter ide i korak dalje – „Moja procjena je da je na igri radilo 100 do 200 ljudi sa plaćom od 100 000 dolara godišnje, što bi značilo troškove od 70 do 80 milijuna. Stvarno je tužno da im je trebalo toliko vremena da shvate koliko je igra zapravo loša, očekivao sam da neće odustati od nje.“

U relevantnim krugovima se nagađa da je odluku o otkazivanju potakla činjenica da igra sa pretplatom mora biti „apsolutno nadnaravno dobra“ kako bi bila konkurentna brojnim besplatnim naslovima, što, između ostaloga, uključuje i Blizzardov Hearthstone. Tržište trenutno jednostavno previše fluktuira da bi se igra razvijala 7 godina. Previše se tehničkih aspekata promijeni u tom razdoblju i previše puta se moraju ponavljati jedne te iste stvari.

Bez obzira na ove ogromne gubitke Blizzard je jedna od rijetkih kompanija u industriji koja ih može podnijeti, a i sigurno će dosta toga uloženog dobiti nazad kroz implementaciju dijelova Titana u svoje druge igre. Čak je i izvor blizak Blizzardu izjavio za Kotaku da će ekipa koja je radila na Titanu ostati na okupu u radu na drugim projektima. Lako je moguće da u narednim mjesecima, pa i godinama, vidimo rezultate njihovog rada u igrama kao što su WoW, Diablo 3 ili Starcraft 2.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 15:26