Iz Bungiea se čude kritikama da je Destiny premal

Kad Destiny beta testiranje počelo prošlog mjeseca neki su igrači odmah počeli kritizirati činjenicu kako će svaki planet imati tek jednu lokaciju za istraživanje. Iz Bungiea su brzo odgovorili na kritike kazavši da su lokacije velike, detaljne i bogate sadržajem, te da bi tokom vremena kroz update mogle postati još veće. U nedavnom intervju iz Bungiea su se još jednom dotakli veličine svoje nadolazeće igre.

U razgovoru za Eurogamer Jonty Barnes, glavni čovjek za produkciju igre, je rekao – „Ako ću biti iskren s vama, ostao sam šokiran, zato jer je to najveća igra koju smo dosad napravili. Mislim da ljudi ne mogu pojmiti dubinu i količinu gameplaya koju Destiny pruža. Ljudi svoja mišljenja baziraju na beta inačici igre, koja pruža samo dio onoga što će gotov proizvod biti. Nije mi jasno kako igrači mogu imati takve brige kad pomislite na sve ostale planete koje će se „otvoriti“ i gameplay koji će na njima biti moguć.“

Bones je rekao kako ga takve kritike ne brinu previše zato jer zna da jer Destiny ima „masivno“ veći svijet nego bilo što drugo na čemu je Bungie dosad radio – „Ja iskreno vjerujem da je Destiny ogromna igra, to vam mogu reći kroz krv i znoj koji su uloženi. Ona je ogromna igra i za nas ogroman pothvat. Usporedbe sa bilo čime što smo prije napravili su smiješne i nepotrebne.“

Destiny, kao što i ptice na grani već znaju izlazi 9.9. i to za konzole nove i stare generacije, a iako je Activision, kao izdavač, rekao da je igra „prirodni fit“ za PC, igra još uvijek nije potvrđena za PC. Inače, valja napomenuti da je Destiny srušio mnoge rekorde, čak i prije službenog izlaska, a među njima se svakako ističe onaj za najviše pre-ordera u povijesti za neku igru na popularnom servisu GameStop.

26. travanj 2024 12:25