Split/Second: Velocity

Obližnje eksplozije će vas izbacivati iz ravnoteže

U rasponu od samo nekoliko tjedana izašle su dvije, medijski poprilično popraćene, igre u žanru arkadnih utrka, Blur i Split/Second. Obje donose svoju viziju kako bi arkade trebale izgledati, naravno u samoj srži i nema previše razlike, najbitnija je sama brzina, no obje nam pružaju uvid u neke dosad neiskorištene elemente. Ako vas zanima koji su elementi u Split/Secondu čitajte dalje…

Related content

Eksplozije, eksplozije, eksplozije…

Burnout je svojevremeno izazvao pravu malu revoluciju svojim “takedown” konceptom iz istoimenog nastavka, a Split/Second također pokušava napraviti nešto slično. On svoju mehaniku ne bazira na “jednostavnim” sudarima u okršajima auto vs. auto, već na masovnim eksplozijama koje ruše sve pred sobom, uključujući naravno i vaše protivnike. Naime, iako postoji nekoliko modova, od onih običnih, do onih manje običnih, smisao je više-manje ista, a to je izbjeći stvari koje se urušavaju u vašoj neposrednoj blizini i/ili potruditi se da te iste stvari pogode vaše protivnike. Od ovih malo nesvakidašnjih modova isplati se istaknuti mod gdje helikopter leti iznad vas i gađa vas raketama, te mod gdje vozite oko velikih šlepera koji iz prikolice izbacuju eksplozivne bačve. A.I. protivnika je izuzetno agresivan, pa ćete se često naći metom njihovog power play-a. Power play je naziv za opciju detoniranja raznih eksploziva i dijeli se na dvije podvrste. Level 1 power play, je slabiji oblik, te ga se može iskoristiti, više-manje, u svakom trenutku, Level 2 power play je onaj koji uzrokuje najveća razaranja, pa čak i mijenja izgled i rutu staze u idućim krugovima, no on se može koristiti samo na određenim dijelovima staze. No da biste uopće došli u situaciju da koristite power play morate skupiti dovoljno “energije”. Ona se skuplja driftanjem, draftanjem i skokovima. Nakon što odradite dovoljnu količinu vratolomija, djelomično će vam se napuniti traka za energiju koja je vidljiva ispod vašeg auta. Ona je podijeljena na trećine pa power play možete koristiti nakon napunjenih trećina. Ukoliko uspijete napuniti traku do kraja, tek onda možete iskoristiti svoj level 2 power play, tako da je potrebno biti taktičan i možda čuvati najbolje za kraj. Iz pročitanog se da zaključiti da je igra poprilično plitka i da se sve vodi na eksplozije. Također, malo nam je čudno da u jednoj arkadnoj utrci nema korištenja turba; uvjereni smo da bi njegov dodatak još više ubrzao akciju i poboljšao izvedbu igre.

…i još malo eksplozija

Sve te silne eksplozije izgledaju stvarno sjajno pa tako, iako sama grafika igre nije ništa posebno, specijalni efekti ju dižu iznad prosjeka u tom aspektu. A zvuk je upravo takav, prosječan, ništa posebno i dosad neviđeno, no opet obavlja posao kako treba. Kao što smo rekli, igra je poprilično plitka i sve se svodi na jednu stvar, no tu stvar igra odrađuje fantastično, tako da ako vam je do malo bezbrižne lude jurnjave i usputnog uništavanja okoliša, onda je ovo igra za vas.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. travanj 2024 14:00