Još jedan u nizu zanimljivih naslova borbe podmornica. Nalazimo se u razdoblju Drugog svjetskog rata u ulozi kapetana njemačke podmornice. Ali da sve novo ne mora i nužno značiti bolje dokazuje i ovaj najnoviji, peti nastavak serijala… Sa vidljivim grafičkim poboljšanjem, ali i s mnoštvom propusta…
Related contentRealnost i funkcionalnost?
Sve mogućnosti podmornice radimo pomoću klikanja na par smiješnih ikonica. Ako želimo da podmornica ide dublje jednostavno kliknemo na ikonicu i to je to. Ostale naredbe su prilično nepraktične i pobacane po ekranu, te će se mnoštvo igrača teško snaći. Glasovi u igri totalni su promašaj. Kliknut ćemo da podmornica ide najbrže, a ono se začuje glas ”Extreme speed! ”. Nismo sigurni da ovakav termin za punu brzinu postoji u pravom svijetu plovidbe. Postoji mogućnost poboljšanja rada posade pomoću borbenih bodova koje zarađujemo izvršavanjem misija. Također postoji mnoštvo modifikacija što se tiče načina plovidbe. Podmornica može ploviti brže, ali onda troši više goriva. Stvara više buke koja može odati naš položaj. U borbi moramo misliti na količinu goriva, i torpeda čije zalihe nisu beskonačne.
Izgled igre, možda i jedina pozitivna stvar…
Grafika je svakako poboljšana. Efekti mora i podmornice realno dočarava usamljenu atmosferu sve dok na naiđemo na prijateljski ili protivnički brod. Zaranjanje podmornice, ispaljivanje torpeda, rotacije podmornice izgledaju realno i u skladu sa zakonima fizike. Mnoštvo krhotina se razleti po moru kada protivnički brod ili podmornicu pogodimo torpedom. Karta svijeta je odlično napravljena sa svim mogućim priborom kao što su ravnalo, kutomjer, marker, gumica… Iako su neke stvari mogle biti i bolje. Dno mora izgleda manje-više jednako. Nema depresija, živih bića, biljaka. Zapravo ima jedna vrsta algi kojih ćemo se nagledati kroz cijelu igru.
Beta ili …?
Za upakirani proizvod koji se prodaje na policama trgovina, ljudi bi očekivali dovršen sadržaj koji je spreman vidjeti svijetlo dana… Naime ova igra je prepuna bugova i propusta te nam daje osjećaj kao da igramo betu, samo što ju moramo i platiti! Nedostatak kompasa prilično je velik propust kod ovakvog žanra. Bilo kakvo kretanje se radi pomoću male mape što i nije baš realno. Ta ista mala mapa pomoću koje se krećemo se stalno zatvara te ju moramo povećavati svaki put kada želimo promijeniti kurs. Prilikom uranjanja podmornice, ljudi koji su bili vani na topovima uopće ne uđu natrag u podmornicu. Kada protivnički brod pogodimo torpedom, ništa značajno se dogodi… Taj brod ima svoj HP bar i to je to. Ne možemo ciljati određeno mjesto broda gdje želimo da torpedo pogodi, nego jednostavno kao da svaki torpedo pogađa jedno te isto mjesto. Kada potopimo brod, bilo bi logično da potone na dno. Ali ovdje brod udari u neku nevidljivu horizontalnu plohu, te nestane… Ovako bismo mogli nastaviti nabrajati do sutra, bilo bi puno bolje da su spojili komande i sučelje iz trećeg dijela serijala s grafikom novog. Pravi obožavatelji će rađe ostati na starijim nastavcima, što mi potpuno podržavamo.