Za razliku od zaista previše RTS-ova čije radnje se vrte oko sredine prošlog stoljeća World in Conflict zaobilazi ta dosadna vremena malokalibarskog oružja i odvodi nas u doba nuklearnog arsenala. Hladni rat nije završio i sredinom osamdesetih godina prošlog stoljeća Rusi su napali Ameriku. Nakon žestokog napada na Seattle kreću učvrstiti svoju poziciju u Pearl Harbouru. O glavnim akterima rata nećete isprva mnogo doznati, ali zahvaljujući odličnim međuscenama vjerujemo da će i igrači koje nimalo ne zanima priča igre biti uvučeni u globalnu intrigu dviju najvećih svjetskih sila.
Na strani “dobra”
Četrnaest misija nažalost nećete moći odigrati na Ruskoj strani već samo kao pripadnici oružanih strana Amerike ili NATO-a. Pozitivna strana je što u multiplayeru možete zaigrati kao Rusi. Premda nije posve očito zašto su Rusi izostavljeni u singlepayeru vjerujemo da će u expansion packu to biti riješeno.
Unatoč vrlo intuitivnom i kvalitetno realiziranom sučelju toplo savjetujemo da prođete tutorial. Čak i najiskusnijim igračima trebat će pokoja misija da pohvataju sve sitnice u igri jer ih naprosto ima jako puno i nikakav tutorial ne može sve pokriti. To je ujedno i jedna od čari igre – postepeno otkrivanje novih mogućnosti. Upravljanje jedinicama i kamerom je također intuitivno riješeno i odlično iskorištava sve prednosti koje igra nudi.
Za razliku od većine strategija gdje je jedan od najvažnijih aspekata igre sakupljanje resursa WiC ukida takve zahtjeve kao i mnoge aspekte mikromanagementa. Na početku igre i tijekom izvršavanja pojedinih manjih zadataka dobit ćete bodove koje možete trošiti na pojačanja. Kada potrošite bodove pojačanja više nećete moći dobiti. Dakle, naglasak je stavljen na taktiku i racionalno upravljanje resursima. Na normalnoj razini težine igranja jedinica ima sasvim dovoljno i prosječan igrač neće imati problema sa savladavanjem neprijatelja.
Igra vas ni na koji način ne ograničava kada je riječ o taktici. Na raspolaganju vam je sve naoružanje koje možete zamisliti i hoćete li vi koristiti zračne napade ili angažirati nekoliko četa pješaka u potpunosti je na vama. U pojedinim misijama ćete biti ograničeni u korištenju primjerice zračnih snaga, ali to je posljedica stanja na terenu.
Grafika nema gotovo niti jedne greške. Razina detalja je spektakularna, a eksplozije su jedne od najboljih koje smo vidjeli u RTS-ovima. Problem je dakako u hardverskim zahtjevima koje je gotovo nemoguće zadovoljiti. Zvuk nije toliko spektakularan, ali definitivno vas neće razočarati. Kao i kod grafike velika pažnja je posvećena detaljima koji podižu atmosferu igre i trenutke poput bacanja atomske bombe čine nezaboravnima.
Vrijedno pažnje
Protivnici nisu posebno neugodni, ali znaju iznenaditi. Problemi sa pathfindingom su prilično vidljivi na zahtjevnijim mapama i zahvaćaju i vaše i neprijateljske vojnike. Ipak, s obzirom da je to jedina ozbiljna mana igre možemo ju zanemariti.
World in Conflict definitivno zaslužuje vašu pozornost. Kako se bliži Nova Godina mnogi će kupovati nova računala na kojima će nadamo se moći uživati u svim čarima WiC-a koji sjaji kako u singleplayeru tako i u multiplayeru.