Men of War: Red Tide

Paljba topova

Vjerojatno mnogima poznat RTS naslov Men of War dobiva svoju ekspanziju pod imenom Red Tide. Radnja je smještena u vrijeme Drugog svjetskog rata. Očekuju vas nove mogućnosti jedinica, oružja, vozila te zračna i pomorska ratna podrška. Glavnu ulogu igra nova ratna jedinica pod imenom ”Black Coats” kojima upravljamo od samog početka. Ova ratna jedinica zapisana je u povijesti, sovjetski marinci koji su u mnogim borbama nadjačali i brojnije neprijatelje na područjima blizu obale. Naš je zadatak upravo sličan kao i u povijesti, poraziti neprijatelje kroz 20 misija, u brojno nadjačanim situacijama.

Related content

Način borbe

Svaka jedinica ima posebne mogućnosti poput postavljanja mina, bacanja granata, upravljanja topova, strojnica, itd. Ovaj element zapravo dodaje realnosti igre i treću dimenziju u stvaranju naših ratnih planova. Na trenutke ovaj RTS se prebacuje u akciju iz trećeg lica. Svakako, imat ćemo svojih miljenika i njihovih mogućnosti koje ćemo koristiti s zadovoljstvom. Teren prepun vegetacije, brda, rovova možete iskoristiti za skrivanje određenih jedinica poput snajperista ili postavljanje topova. U ovoj ekspanziji dosadašnji miljenici dobivaju podosta konkurencije. Zračne te pomorske snage dobivaju toliko novih jedinica s kojima ćemo kombinirati naše borbe blizu vode zbog topovskih čamaca koje doslovno uništavaju sve na ratnom polju. Baš kao i u svakom ratu, poslije osvajanja određenog područja možemo pljačkati neprijatelje te si usvajati tuđu opremu i bunkere s oružjem. Između klasičnih borbi uništavanja neprijatelja, zauzimanja ili obrane određenog područja postoje i misije u kojima moramo ukrasti određeni predmet. Misije su iznimno zanimljive i omogućavaju nam korištenje mašte u stvaranju našeg podmuklog plana šuljanja po neprijateljskom teritoriju.

Grafički dojam

Sam grafički stil zasniva se na dočaravanju realnosti borbe. Grafički efekti eksplozija tenkova, aviona i brodova nisu pretjerano naglašeni. Sve u svojim granicama realnih eksplozija, svijetlosti i boja. Baš zbog ovoga s lakoćom možemo pratiti što se događa s našim jedinicama te ih kontrolirati baš onako kako mi želimo. U suprotnom se vjerojatno ne bi mogli snaći zbog brojnosti neprijatelja koji nas napadaju.

Moramo samo napomenuti čudne kretnje samih vojnika. Nekako nam se čini da je umjetna inteligencija vojnika trebala biti malo detaljnije razrađena zbog nedefiniranih kretnji na terenu koje su nas ponekad izludile.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 20:53