Medieval II: Total War Kingdoms

Masovnosti u bitkama ne nedostaje

Prošlo je gotovo godinu dana otkako je Creative Assembly izdao originalni Medieval II. S obzirom na priličan uspjeh igre nastavci i expansion packovi nisu neočekivani. Bez obzira na činjenicu što nam packovi ovog tipa koji ne donose ništa više nego nekoliko novih mapa i jedinica nisu dragi moramo priznati da je Medieval još uvijek u samom vrhu RTS igara i još nekoliko mjeseci ne naziremo niti jednu nadolazeću igru koja bi ga mogla ozbiljno ugroziti.

Prvi susret sa igrom je prilično neugodan i tiče se instalacije koja traje i traje i traje. Naprosto je toliko spora da smo mislili da se računalo sledilo, ali nakon “samo” pola sata uspješno smo uspjeli pokrenuti igru. Na svu sreću to je jedino veće neugodno iznenađenje s kojim smo se susreli.

Idemo naši!

Na raspolaganju je nekoliko novih kampanje: Američka, Križarski ratovi i Britanska. Iako imaju određenog doticaja sa stvarni povijesnim događajima kampanje ih ni na koji način ne simuliraju pa osim sporadičnog poznatog imena mjesta ili bitke ne očekujte neku povijesnu točnost.

U Američkoj kampanji se osjeća priličan nerazmjer u snazi doseljenika i starosjedioca. Tehnologija starosjedioca je očekivano manje razvijena, ali na početku kampanje je ta razlika i inferiornost odveć naglašena i gotovo pa nepravedna. Odnos snaga je puno pravedniji u Britanskoj kampanji gdje su vi umiješani u borbe jednako jaki pa taktika i snalažljivost na bojištu odlučuje o pobjedniku. Neovisno o kampanji i narodima veliki naglasak je stavljen na špijunažu, sabotažu i ubojstva koja su često puno učinkovitija nego klasični okršaji na bojnim poljima.

Dinamika se u igri postiže manjim zadacima koji se sporadično pojavljuju i razbijaju dugačke kampanje na manje, dinamičnije cjeline. Bilo da se radi o osvajanju grada, ubijanju kakvog generala ili pak otmici važne osobe ti manji zadaci donose svježinu u igru.

Dinamici također doprinosi i pozadinska glazba koja se drastično razlikuje od nacije do nacije. Tijekom bitaka glazba je vrlo agresivna i kvalitetno dočarava stanje na bojištu i podiže ukupni dojam igre.

Grafiku gotovo da i nemamo što komentirati jer osim što je ispravljeno nekoliko bugova novosti nema. Zahvaljujući odličnim teksturama i animacijama Medieval II je, unatoč činjenici da je na tržištu više od godinu dana, i dalje pravi melem za oči. Odlično je što su mu i hardverski zahtjevi sve manji (tj. stvara se takav privid) pa ga je danas moguće kvalitetno pokrenuti na gotovo svakom novijem računalu.

Solidno

Kao i svaki drugi expansion pack tako niti ovaj ne donosi prevelike novosti u igru, ali moramo priznati da stotinu novih jedinica, trinaest novih nacija, pedesetak novih građevina i desetak novih agenata ne zvuči nimalo loše. Petnaest novih multiplayer mapa bi također trebalo značajno produžiti životni vijek Medievala II.

Po pitanju igrivosti ništa se nije promijenilo i zanemarimo li probleme sa umjetnom inteligencijom Medieval ostaje jedna od ponajboljih modernih strategija koje možete zaigrati. Posebno nam se sviđa glatka integracija real-time i turn-based načina igranja koja ugađa gotovo svim profilima igrača. Ako ste već kupili Medieval II svakako nabavite i ovaj expansion pack.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 15:34