King's Bounty: Armored Princess

Ofenzivna magija čini čuda

Armored Princess je zapravo (stand-alone) exspanzija za King’s Bounty: the Legend, koja je izašla pred kraj prošle godine. Igra donosi određen broj noviteta te u nekim aspektima nadmašuje original, no obje igre inspiraciju crpe iz legendarnih Heroesa čiji su, u najmanju ruku osamdesetpostotni klon. Jedino pitanje koje se sada nameće je: “Je li to dobra ili loša stvar?”

Heroes of Might & Magic VI?

Dakle sve u igri vuče na Heroese, od dizajna, preko borbe pa sve do spellbooka, no to nije nužno loša stvar. Kreatori igre su uzeli provjereni koncept, malo ga preuredili i nama donijeli njihovu viziju jedne iznimno popularne igre. Ima tu različitosti, naravno, pa bi bio red da ih spomenemo. Vjerojatno prva stvar koju ćete uočiti je ta da kretanje nije na poteze, već se slobodno krećete koliko hoćete. To je u skladu sa igrom jer ona ipak želi biti više akcijska i dinamičnija nego strogo taktička. Razvoj lika je također drugačiji, unatoč tome što 60-ak % skillova ima čak i isto ime poput onih u Heroesima. Da biste napredovali imate 3 vrste runa i svaki skill od vas zahtijeva određenu količinu određene rune, ništa novo, no opet fino uklopljeno u igru. Nakon nekih 10-ak minuta igre doći ćete do vjerojatno najzanimljivijeg dijela igra, odnosno biranja svog ljubimca zmaja. On je vaša produžena ruka u borbama svojim napadima te aktivnim i pasivnim skillovima. Zmaj je stvarno odlično ukomponiran u igru, naime imate tzv. rage bodove, koji su svojevrsni ekvivalent mani, koji se pune kada napadate, odnosno kada primate udarce. Jedina “loša” stvar koju bismo za zmaja rekli je ta da koliko god on jak bio, izgledat će isto kao na početku, slatko i bebasto, tako da ćete se naći u situaciji da zapovijedate vojskom ogromnih beštija, a najjače oružje vam je razigrani zmajić koji se igra ispod svog drveta. Još jedna značajna razlika je ta što nema rasa; to je vjerojatno slučaj zbog ekspanzije tako da ako želite igrati sa više rasa morat ćete zaigrati prethodnika. Što se tiče koncepta i izvedbe nemamo nekakvih većih prigovora, no imamo ih što se tiče tehnikalija.

Nijemi film

Odmah sa prvom scenom će vam upasti u oči šarena grafika koja je definitivno previše nalik na crtić. Za razliku od Heroesa puno je vedrija i čak ogromni demon Baal izgleda pomalo komično. Sada stižemo do najvećeg problema – zvuk, odnosno manjak istog. Dok su zvučni efekti i glazba sasvim solidni proklinjat ćete developere što nisu mogli zaposliti nekoga da čita dijaloge u igri. Naime sve van animacija ćete morati čitati, a vjerujte nam, ima toga dosta, previše…Sve u svemu treba reći da je igra dobra, neće doseći kultni status svog predloška, no može se čak reći da joj ne bismo zamjerili da nosi naslov Heroes of M & M VI. Svi vi koji ste odigrali Heroese sa svim ekspanzijama, probajte s ovom igrom nećete biti razočarani. Ostali, ako vam ovaj žanr nikad nije pasao, ova vam igra neće promijeniti mišljenje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. travanj 2024 18:27