Dragon Age: Awakening

Magije koje izgledaju odlično

Naša pobjeda protiv ”Darkspawn” sile ne traje dugo. Otprilike pola godine poslije naše avanture, budi se mračna sila iz podzemlja. Očekuju nas zanimljivi zadatci u novom nastavku ovog serijala. Nalazimo se u novoj regiji Amaranthine, prepunoj novih izazova, gradova i neprijatelja. Naša uloga ovdje je uspostaviti red i mir te vratiti sigurnost u tvrđavu zvanu Vigil’s Keep i okolna područja.

Related content

Povezanost originalnog djela i nastavka

Na samom početku igre imamo izbor lika s kojim nastavljamo borbu sa ”Darkspawn” silom. Za sve one koji su igrali i prvi dio, dobra vijest je mogućnost uvoza našeg originalnog lika. Za one koji nisu igrali prvi dio, moguće je napraviti novog koji će automatski biti većeg levela te bi im to moglo stvarati neke probleme u snalaženju među svim tim silnim magijama i mogućnostima. Priča ne ovisi mnogo o ovom prethodnom izboru, iako ima sitnih razlika u samom početku. Družinu iz prvog nastavka zamjenjuju novi, krajnje zanimljivi likovi koji će nas uvesti u priču ”Awakeninga”.

Što je novo?

Ukratko dovoljno je reći da je ovo samo ekspanzija. Što znači da se puno toga i ne bi trebalo promijeniti osim noviteta koji i jesu dodani ovoj priči. Questovi su malo šareniji i drugačiji u odnosu na Origins. Više istraživanja i raznolikijih neprijatelji u samoj regiji. Glavna priča se vrti oko naše uloge upravitelja tvrđave te donosimo razne političke odluke i neke strateške poput postavljanja vojnika na određena mjesta. Naišli smo i na par slučajeva u kojima pomažemo svojim suborcima u obiteljskim problemima. Dosta često su spominjane i osobne osvete prema neprijateljima koje ćemo usporedno s glavnom pričom tražiti na nešto drugačijim lokacijama regije u kojoj se nalazimo. Dodane su nove specijalizacije i talenti, kao što su dodavanja rune na našu opremu, što bi se nekim igračima moglo činiti beskorisno zbog manjka sati igranja ove poprilično kratke ekspanzije. Warrior i scout su pojačani moćima poput reflektiranja štete i udaraca koji ošamućuju svakog protivnika, a čarobnjaci svoje magije mogu koristiti češće zbog reseta cooldowna. Možda čak i malo pretjerano pojačavanje likova što bi nekim igračima ovu ekspanziju moglo pretvoriti u mlako hodanje po mapi na kojoj mogu sve neprijatelje sa lakoćom uništiti. Ako ne želite ovakvu mlaku igru, bitno je da promijenite težinu igre koja se direktno odnosi na neprijatelje i njihov asortiman moći koje mogu koristiti.

U odnosu na Origins koji ima 6 različitih priča sa svojim zapletima, ovaj nastavak se odvija u jednom pravcu glavne priče i raznih manjih questova sa strane. Procijenjeno vrijeme koje treba za prelazak ovog naslova je oko 25 sati igranja. Ova činjenica bi mogla zasmetati mnogim igračima, ali ipak ovo je RPG naslov s mnoštvo noviteta, koji je apsolutno vrijedan igranja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. svibanj 2024 04:40