Brink

Svog borca možete i obojiti

Kada smo prvi puta čuli da Bethesda radi novi FPS koji će biti kombinacija pucanja, trčanja i skakutanja te će se uvelike oslanjati na timski rad, poželjeli smo igru zaigrati što prije. Sada kada smo ju zaigrali moramo priznati da smo ostali blago razočarani, no dio razočarenja proizlazi sigurno i iz očekivanja koja smo za igru imali. Što je napravljeno dobro, a što loše?

Related content

Dvije priče

Prva stvar što ćete u igri napraviti je odabir, želite li pobjeći sa Arke ili ju želite spasiti. Naravno, prije nego vam se ponudi ta opcija u kratkoj animaciji ćete saznati da je Arka ljudsko napravljeni otok koji je, kako kažu, nakon globalne katastrofe jedino mjesto gdje obitavaju ljudi. S obzirom da se Arka polako počela raspadati diže se masovna pobuna, a na vama je odabir: pridružiti se pobunjenicima ili se pridružiti predstavnicima zakona. Iako će vam se činiti, kao što se i nama, da je ova odluka od ključne važnosti, ne brinite, razlike su minimalne, gotovo neprimjetne i možda je bilo bolje da smo ostali bez tog odabira, a da smo dobili jednu duboku, pričom vođenu kampanju.

Gameplay koji igra želi pružiti igračima je u teoriji fantastična, pogotovo što se multiplaya tiče. Frenetična akcija koju dodatno podgrijava jak timski rad je odlična na papiru, no do izvedbe je nešto očito pošlo po zlu. Napucavat ćete se po monotonim levelima u svojevrsnim team deathmatchovima sa pokojim dodatnim glavnim i sporednim zadacima koje ćete morati obaviti. Ono što vam i igra sugerira je da biste se trebali više kretati nego pucati, no to je puno lakše reći nego učiniti. Ipak je ovo FPS a ne neka arkada gdje je glavni cilj skočiti sa jedne na drugu platformu. Akcije je puno, čak i previše, te smo ostali dojma da se htjelo puno toga nagurati u malo prostora. Iz tih razloga očekujte česta umiranja, a kad se uzme u obzir da respawn traje poprilično dugo sve dobiva nekako neizbalansiran osjećaj. Dodatno igri nekonzistentnost daje jako promjenjiv A.I. koji varira od nadljudskog do blago retardiranog što svakako srozava cjelokupni dojam o igri.

Igra se može igrati na nekoliko načina koji se prvenstveno temelji na odabiru fizičkih karakteristika vašeg lika. Možete biti sitni i agilni te time doseći mjesta koji drugi ne mogu, a možete naravno biti i ogroman mišićavi tenk u kojeg je potrebno ispaliti nekoliko šaržera kako bi pao, no sa većim obujmom dolazi i manjak pokretljivosti. No postoji i zlatna sredina koja objedinjuje obje klase. Visoka je razina customizacije lika od odjeće do oružja kojim ga možete opremiti. Postepeno ćete otključavati nove obleke i nove nadogradnje za svoja oružja. Kao i sve FPS igre sa multiplayerom i ova ima nekoliko klasa koje uključuju standardnog vojnika, medica, inženjera i operativca, koji je zapravo neka vrsta špijuna. Svaka klasa ima svoje specifične sposobnosti, a ono što odvaja Brink od ostalih igara činjenica je da možete za vrijeme meča mijenjati klase, ovisno o situaciji na terenu. Naravno ta činjenica uvelike pridodaje na raznolikosti, no ni ova zanimljivost ne može igru izvući iz jednostavno previše prosječnog gameplaya.

Jednolična arka

Cjelokupni grafički dojam je pomalo razočaravajući, pogotovo kad se uzme u obzir da je riječ o Bethesdi od koje smo navikli na raznolike okoliše poput onih u Elder Scrolls i Fallout serijalima. Iako je detaljnost u izradi svojeg i izgledu drugih likova izuzetno dobra i ide u sitne detalje, okoliš je u najbolju ruku prosječan. Jednolično i dosadno je onako kako bismo najlakše opisali cjelokupni grafički dojam. Zvučna podloga je dobra, pogotovo što se tiče zvukova pucanja, te svakako igri podiže ocjenu.

Brink je igra koja je možda bila žrtva svog hypea jer ona čak i nije toliko loša koliko smo mi ostali razočarani zbog visokih očekivanja; svejedno za one koji su željni malo bezbrižnog napucavanja sličnog onom u Unreal Tournamentu svakako im ju preporučujemo.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. travanj 2024 16:38