ARMA 2: Operation Arrowhead

Nema ništa boljeg od ispaljivanja salva raketa

Još od vremena dok se zvala Operation Flashpoint, ova je igra, odnosno njen serijal bio pionir u žanru, kojeg je on zapravo i jedini bitniji predstavnik. To je žanr ratne simulacije, dakle zaboravite onu teatralnost Modern Warfare 2 i destruktivnu moć Bad Companya 2, ovo je čistokrvna taktička pucačina koja će iz vas izmusti zadnji atom koncentracije i vještine.

Related content

Da je realnije meci bi letjeli oko vas

Kao što dobro znate čim je igra taktički “nešto”, u startu možete pretpostaviti da igru neće proći brzo, da ćete ulupati živaca i živaca na nju, te da ćete ju ili voljeti, ili mrziti. Nova ekspanzija za ARMA-u 2 ni malo ne odstupa od tog pravila. Ukoliko niste hard-core ljubitelj serijala na trenutke ćete pomisliti “što je meni ovo trebalo” i to s pravom, jer igra je apsolutno nemilosrdna i kaznit će svaki vaš, čak i najmanji propust, te će vam se samo igranje na trenutke činiti zamornim. U tim je trenucima za razbijanje monotonije najbolje posjetiti Armory mod u kojem ćete se moći zabavljati radeći svakojake zabavne zadatke koji su povezani sa oružjima i/ili vozilima koje ste izabrali za testiranje. Ovdje ćete se utrkivati sa dobrim starim ladama, voziti helikoptere ili avione, ili čak skidati neprijatelje snajperom. U svakom slučaju ovaj mod uvelike pridonosi raznolikosti igre te unosi određeni stupanj razbibrige u inače poprilično ozbiljnu igru. Sama singleplayer kampanja je klasična; svjetski policajci Ameri, napadaju izmišljenu državu Takistan zbog vojnog puča zlog generala i njegove vojske. Kroz igru ćete, kao što smo već spomenuli koristiti ogromne količine vozila i letjelica i još veće količine oružja (možda i najveći broj dosad u bilo kojoj igri). A sada malo o gameplayu, odnosno onome što igru i čini posebnom i toliko drukčijom od drugih ratnih FPS-ova. Ako bismo trebali igru opisati u jednoj riječi to bi bila realnost, ako želite u dvije onda bi to bile totalna realnost. To u praksi znači: puškaranje na nekoliko stotina metara, apsolutno izbjegavanje bilo kakve bliske borbe, držanje sebe blizu tima i strogo izvršavanje svih ciljeva točno onako kako su izdavani. Ima tu još mnogo toga, no nemamo dovoljno mjesta kako bismo to sve stavili za papir, a i sama činjenica da ćete koristiti praktički cjelu tipkovnicu za igranje govori dovoljno. Što se tiče već spominjane vožnje, poprilično je nespretna, pogotovo što se tiče helikoptera i aviona, pa se nemojte začuditi ako vam bude trebalo vremena da se naviknete. Neprijateljski A.I., isti onaj koje je u ARMA-i 2 bio podložan mnoštvu bugova, je popravljen, no još uvijek nije na razini ostatka igre. Naime neprijatelji vas ponekad jednostavno neće primijetiti dok vi ne zapucate prema njima, pa makar vi stajali ispred njih udaljeni samo par metara, no što se ovog aspekta tiče napredak je vidljiv i ove probleme što ima će sigurno riješiti neki skori patch.

Standardne karakteristike kultne igre

Opće je poznato da velika većina kult igara kaska za konkurencijom što se tiče audio-vizualne prezentacije i same produkcijske snage, a nova ARMA nije iznimka. Nivoi se čine prazni i nemaštoviti, a glasovi su neprirodni i drveni, no moramo priznati da se poradilo na detaljima što se tiče tekstura vojnika, opreme/oružja i vozila, koji sada izgledaju puno ljepše i detaljnije nego prije. Dok je originalna “dvojka” bila prepuna bugova, u ovoj ekspanziji je vidljivo da su developeri pazili na to da ne izbace na tržište poluproizvod, no ovo je još uvijek igra samo za ljubitelje, odnosno poklonike žanra. Svi vi koji se osjećate prozvanima samo naprijed, a usput možete i ocjenu povisiti bar za 20ak bodova, ostali držite se COD-ova i Battlefieldova, jer smo uvjereni da će vam te igre bolje pasati.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 17:02