Call of Duty nekada i sada
Vaša lokacija: Naslovna

Call of Duty nekada i sada

Saturday, 4. December 2010. ivan

Već je postalo poznato da svake godine u isto vrijeme stiže novi Call of Duty naslov. Od prvih naslova u serijalu koji su se bavili Drugim svjetskim ratom, sve do najnovijih koji pomiču bojišta u moderno vrijeme, Call of Duty ne doživljava velike grafičke promjene. Iako mnogi ostaju pri starijim naslovima, svaki novi je sve bolji, priča postaje sve bolja, a ono najvidljivije je dakako grafika. U ovom članku smo usporedili grafiku između Black Ops, Modern Warfare 1 i 2 te World at War. Jesu li grafičke promjene zaista vidljive?

Eksterijer

Kako priča svaki COD naslov smješta u nova okružja, teško je direktno usporediti igre. Vidljivo je da sa svakom novom igrom na ekranu vidimo i više objekata kao i detalja na njima, no sjene objekata ostaju statične. Ovako dobivamo igru koja i dalje izgleda odlično, a štedi grafičku karticu dodatnog računanja.

Lica

Sa svakim novim naslovom priča postaje sve važnija, a s njome i likovi koje susrećete kroz igru. Sve je više dijaloga te ćete suborce gledati u lice dok pričate s njima. Tako je izgled i animacija lica u COD serijalu vrlo važna. Može se primijetiti mali napredak u teksturama lica. Iako se u nekim trenucima vidi nedostatak detalja kod likova, to postaje nevažno jednom kada se uživite u priču i počnete slušati govor te tako i pratiti grimase koje su svakim naslovom sve bolje.

Interijer

Ono što je odmah uočljivo kod interijera je broj objekata i njihovi detalji. Svaki noviji naslov vidljivo je bogatiji predmetima po raznim sobama u kojima se krećete, a ako se zadržite malo duže u novijim naslovima, moći ćete primijetiti i razne detalje kojih prije nije bilo.

Okoliš

Trava, grmlje, drveće i ostatak okoliša se nije značajno mijenjao kroz sve ove COD naslove. Budući da okoliš izgleda odlično i u starijim naslovima, vjerujemo da je proizvođač odlučio ne mijenjati ništa kako bi se igra mogla pokretati i na slabijim računalima. Vidljivije promijene na okolišu bi značajno opteretile grafičku karticu.

Postavke

Izbornik i postavke svakim naslovom postaju sve jednostavniji. Razlog tome je evolucija grafičkih kartica zbog kojih neke od postavki više ne morate namještati posebno.

Nebo

Iako u mnogim današnjim igrama možete vidjeti promjene dana i noći pa čak i vremenskih uvjeta, u COD serijalu toga nema. Iako kada pogledate nećete vidjeti pomicanje oblaka, nebo izgleda lijepo i pri tome štedi vaše računalo i omogućava veći broj FPS-a.

AK47

Kod ove puške su vidljive malene promjene u zadnje dvije igre. Sada su vidljive ogrebotine pa čak i serijski broj puške dok u Modern Warfareu toga nije bilo.

Hodnici i zidovi

Iako bez značajnijih promjena, zidovi i hodnici su također dobili malo više detalja po sebi. Radi se o dobro poznatim natpisima, upozorenjima, raznim slikama, satovima itd.

Očito je kako Call of Duty serijal grafički polako napreduje od naslova do naslova, no prioritet proizvođaču ostaje igrivost, odnosno broj FPS-a koje će vaše računalo moći generirati. Za veće grafičke promjene ćemo vjerojatno morati čekati još bolje grafičke kartice i konzole nove generacije, a dotada će vjerojatno svi biti zadovoljni i trenutnom količinom detalja.

Izvorni članak: Gamespot – Call of Duty: Then and Now





Kategorija: Editorial Komentari Nema komentara »
Tagovi: fps, cod, cod-5, call-of-duty



Facebook preporuke




Djevojka dana - Rachel


Rachel
Pogledajte Gameland djevojku dana!

Vic dana

Osveta
Mujo se žali Hasi da ga je Fata prevarila sa Suljom.
Haso:
- "I!? Kako si reagir'o?"
Mujo:
- "Heh, zagrij'o sam pola metalne cijevi na 200°C."
- "I jesi li ga udarios tim?"
- "Nisam, ugur'o sam mu pola cijevi u šu*ak!"
- "Onu vrelu stranu!?"
- "Ne, već onu hladnu, da je ne može nikako izvući!"

Arhiva viceva dana