Već je postalo poznato da svake godine u isto vrijeme stiže novi Call of Duty naslov. Od prvih naslova u serijalu koji su se bavili Drugim svjetskim ratom, sve do najnovijih koji pomiču bojišta u moderno vrijeme, Call of Duty ne doživljava velike grafičke promjene. Iako mnogi ostaju pri starijim naslovima, svaki novi je sve bolji, priča postaje sve bolja, a ono najvidljivije je dakako grafika. U ovom članku smo usporedili grafiku između Black Ops, Modern Warfare 1 i 2 te World at War. Jesu li grafičke promjene zaista vidljive?
Eksterijer
Kako priča svaki COD naslov smješta u nova okružja, teško je direktno usporediti igre. Vidljivo je da sa svakom novom igrom na ekranu vidimo i više objekata kao i detalja na njima, no sjene objekata ostaju statične. Ovako dobivamo igru koja i dalje izgleda odlično, a štedi grafičku karticu dodatnog računanja.
Lica
Sa svakim novim naslovom priča postaje sve važnija, a s njome i likovi koje susrećete kroz igru. Sve je više dijaloga te ćete suborce gledati u lice dok pričate s njima. Tako je izgled i animacija lica u COD serijalu vrlo važna. Može se primijetiti mali napredak u teksturama lica. Iako se u nekim trenucima vidi nedostatak detalja kod likova, to postaje nevažno jednom kada se uživite u priču i počnete slušati govor te tako i pratiti grimase koje su svakim naslovom sve bolje.
Interijer
Ono što je odmah uočljivo kod interijera je broj objekata i njihovi detalji. Svaki noviji naslov vidljivo je bogatiji predmetima po raznim sobama u kojima se krećete, a ako se zadržite malo duže u novijim naslovima, moći ćete primijetiti i razne detalje kojih prije nije bilo.
Okoliš
Trava, grmlje, drveće i ostatak okoliša se nije značajno mijenjao kroz sve ove COD naslove. Budući da okoliš izgleda odlično i u starijim naslovima, vjerujemo da je proizvođač odlučio ne mijenjati ništa kako bi se igra mogla pokretati i na slabijim računalima. Vidljivije promijene na okolišu bi značajno opteretile grafičku karticu.
Postavke
Izbornik i postavke svakim naslovom postaju sve jednostavniji. Razlog tome je evolucija grafičkih kartica zbog kojih neke od postavki više ne morate namještati posebno.
Nebo
Iako u mnogim današnjim igrama možete vidjeti promjene dana i noći pa čak i vremenskih uvjeta, u COD serijalu toga nema. Iako kada pogledate nećete vidjeti pomicanje oblaka, nebo izgleda lijepo i pri tome štedi vaše računalo i omogućava veći broj FPS-a.
AK47
Kod ove puške su vidljive malene promjene u zadnje dvije igre. Sada su vidljive ogrebotine pa čak i serijski broj puške dok u Modern Warfareu toga nije bilo.
Hodnici i zidovi
Iako bez značajnijih promjena, zidovi i hodnici su također dobili malo više detalja po sebi. Radi se o dobro poznatim natpisima, upozorenjima, raznim slikama, satovima itd.
Očito je kako Call of Duty serijal grafički polako napreduje od naslova do naslova, no prioritet proizvođaču ostaje igrivost, odnosno broj FPS-a koje će vaše računalo moći generirati. Za veće grafičke promjene ćemo vjerojatno morati čekati još bolje grafičke kartice i konzole nove generacije, a dotada će vjerojatno svi biti zadovoljni i trenutnom količinom detalja.
Izvorni članak: Gamespot – Call of Duty: Then and Now