LEGO The Hobbit (recenzija)

LEGO The Hobbit (recenzija)

Teško se sjetiti vremena kada nije postojala LEGO verzija svakog filma, igre, stripa, ili u konačnici bilo čega poznatoga iz svijeta zabave. LEGO igre su postale toliko česte da praktički više ne prolazi ni puna godina između izdavanja. Kod tako kratkih razvojnih ciklusa teško je ostati originalan i inovativan, pa su tako i LEGO igre počele sve više i više stagnirati. Što nam donosi Hobbit možete pročitati u nastavku…

Sve po starom

Već od prvih trenutaka sa LEGO Hobbitom imat ćete osjećaj da ste sve to već odgledali i odigrali. Ako ste pogledali preteču Gospodara Prstenova, onda ćete radnju znati. Bilbo Baggins se prisjeća svojih avantura sa Gandalfom i družinom patuljaka koji žele vratti svoju domovinu pod planinom koju im je oduzeo Smaug – ogromni crveni zmaj. Biti će tu usput trolova, orkova, golemih paukova, vilenjaka, pa čak i pojavljivanje zlog Saurona. Izuzev šaljivih detalja koji su ubačeni da namame pokoji smiješak na lice, igra vjerno prati radnju prva dva filma. Nažalost to znači i da završava na “onaj” način, što, kao i kod filma, ostavlja cjelinu nedorečenom.

Gameplay se, kao što smo već istaknuli, nije znatno mijenjao u odnosu na bilo kojeg prethodnika. I dalje ćete vrijeme provoditi u rješavanju laganih zagonetki, skupljanju svjetlucavih legića i borbi koja nema negativne posljedice (ne možete umrijeti). I dalje ćete morati koristiti razne likove iz družine za različite zadatke, no ovaj puta je snalaženje prilikom odabira malo teže. Za razliku od recimo, Marvelovih ili DC-evih super junaka, gdje znate koji što može učiniti, ovdje ćete se morati snalaziti prilikom odabira jako sličnih likova koji imaju samo manje razlike u izgledu, a teško da ćete popamtiti što je svaki od njih u stanju raditi, a da drugi to ne mogu. Nekad ćete morati koristiti dva lika istovremeno, pa iako je to već viđeno priliko rješavanja zagonetki, sada će to biti potrebno i u borbi. Kad se budete suočili sa velikim neprijateljima dva patuljka će se uhvatiti za ruke i napasti istovremeno. Također je novost da sada kamera prilikom određenih borbi zumira tako da možete izbliza vidjeti tu koreografiju “borbenih legića”. Ponekad će se također ubaciti i quick-time event gdje ćete morati stisnuti pravu tipku u pravo vrijeme kako bi se borba uspješno završila.

Izvan borbe kao novost treba istaknuti crafting sustav u sklopu kojeg ćete praviti razne alate i ključeve potrebne za napredak u igri. Kako biste izradili ono što vam je potrebno morat ćete prikupiti potrebne sirovine, koje pak nalazite tako da razbijete odgovarajuće lego konstrukcije. U određenim trenucima će vam se ovaj gameplay element činiti zamornim jer će vas tjerati na razbijanje svega što vidite samo da biste skupili dovoljno metala za izradu običnog ključa. Iako se čini domišljato vrlo vjerojatno je samo pokušaj produljenja vijeka igre.

Nova generacija – bez pomaka

LEGO The Hobbit je izašao za konzole nove generacije – PS 4 i Xbox One, pa iako smo igru igrali na PC-u nismo primijetili opcije koje bi igru grafički “podigle” iznad svojih prethodnika koji su bili predstavnici isključivo “stare generacije”. Glasovi su odrađeni solidno, u skladu sa filmom, jedino se (po lošem) ističe narator koji ima komično duboki glas i nikako ga se ne može shvatiti ozbiljno.

Za fanove

Kao što i zadnje LEGO igre pate zbog manjka originalnosti, tako je i teško naći pametne riječi kako bismo iste opisali. Sve je to viđeno već milijun puta i najmlađima vjerojatno neće smetati sve stvari koje smetaju starijim igračima, no do zasićenja je svakako došlo i smatramo da nova LEGO igra ne bi trebala vidjeti svjetlo dana dok se ne smisli nešto stvarno novo, a ne ista stvar, samo sa drugom maskom. Ako ste igrali bilo koju LEGO igru znat ćete točno u što se upuštate sa Hobbitom, a oni kojima je ovo prvi susret sa LEGO video igrom, preporučili bismo neki od prijašnjih nastavaka.

25. travanj 2024 07:01