Deep Black: Reloaded

Deep Black Reloaded

Ovaj naslov će definitivno zaintrigirati ljubitelje znanstveno-fantastičnih pucačina. Deep Black: Reloaded svojim novitetima pokušava privući što veći broj igrača, a kombinacija kretanja pod vodom i na kopnu pokušava razbiti monotoniju klasičnih pucačina.

Related content

Prejednostavna priča

Sam početak u igri brzo će vas baciti u uvodne linije priče. Godina je 2047. te je glavni lik ove priče bivši specijalni vojnik organizacije ”CHARON”. Sasvim jednostavna pričica koja će se razvijati u obliku primanja naredbi od latino narednice, a vaš će zadatak biti istražiti čudne podvodne kretnje i sumnje na infiltraciju.

Naravno, svaka pucačina zahtjeva interesantne neprijatelje te ne morate dugo razmišljati da biste zaključili što slijedi. Vašu pojavu otkrit će high-tech vojnici i par mehaničkih jegulja, a vaša je uloga mačo ratnika koji mora eliminirati sve novootkrivene neprijatelje. Ispočetka ćete vjerojatno poneke dijelove ponavljati i do par puta, sve dok ne shvatite načine najlakšeg, najbržeg i najtišeg eliminiranja brojnih neprijatelja.

Ovaj kratki uvod daje nam do znanja da će priča, kako napredujete, biti ponavljana mnogo puta, tj. onoliko puta koliko je potrebno dok ne dođete do idućeg check-pointa. A količina informacija koju ćete primiti između dva check-pointa je sićušna. Ovakav način razvijanja priče nosi svoje dobre i loše strane. Igra će svojom jednostavnom pričom navesti igrače da ne očekuju preteške misije, ali onda slijedi neugodno iznenađenje – pretežak check-point zbog kojeg ćete nerijetko zaboravljati i ono malo priče s kojom ste dotada upoznati. Priča se nastavlja u smjeru otkrivanja terorističke grupe za koju se sumnja da razvija smrtonosno biološko oružje. Na terenu ćete kao smjernice ove priče vidjeti jednostavne upute u obliku narančastih meta kojima je određena udaljenost u metrima od vaše trenutne lokacije. Sve dok pratite mete ćete napredovati, a priča će se razvijati ovim redoslijedom: krađa informacija, ubijanje terorista i futurističkih neprijatelja, uništavanje bilo kakvih pogona te povratak kući kao novopečeni heroj.

Gameplay

Prednost gameplaya ovog naslova su dobro osmišljene misije u kojima se možete kretati hodajući ili roneći ovisno o potrebi. Da biste došli do određenog dijela kopna morat ćete izvršiti neke radnje u vodi ili obratno. Čini nam se da je ovo jedan od prvih naslova ovakvog žanra koji ovako aktivno koristi podvodnu kretnju.

Kao ključ za sve brave ćete koristiti harpun. Oružje s kojim onesposobljavate skenere prostora, otključavate zaključana vrata, uvlačite neprijatelje u vodu i još mnogo toga. Vrlo koristan alat, kojeg ćete koristiti do samog kraja igre.

Normalna težina kampanje zahtijeva određenu pedantnost i upornost od igrača. Dok se borite protiv neprijatelja, svaki zaklon, svaka bačva koja eksplodira ili bilo kakva prednost nad neprijateljima je vrlo važna. Doslovno svaki metak kojeg možete pokupiti će značiti razliku. Nedostatak metaka za oružje preciznog na daljinu predstavlja pravi problem kada uđete u borbu s više neprijatelja. Takav obračun se ne može preživjeti bez zaklona i oružja s kojim ćete moći voditi borbu iz sigurne daljine. Metke ćete brzo trošiti te igra sa namjerom nalaže štedljivost. Svako oružje ima dobro definiranu namjenu te ćete za što brže eliminiranje neprijatelja morati koristiti adekvatna oružja. Za početak vam na raspolaganju stoji mala strojnica i sačmarica, a za vrijeme eliminiranja neprijatelja ćete skupljati električne granate, raketobacače i ponekad druga originalno dizajnirana oružja. Što više napredujete kroz ovaj naslov tako nailazite i na puno zahtjevnije i raznovrsnije neprijatelje poput raznih mehaničkih izvedbi bioloških bića.

Umjetna inteligencija neprijatelja sadrži i pokušaj eliminacije vašeg mačo junaka, zatrčavanjem i iznenadnim zahvatom sa leđa, od kojih ćete se braniti brzim pritiskanjem slova “F”. Ovakav element iznenađenja postoji samo jednom; kao što smo rekli, igra svojim sadržajem može postati ponavljajuća. Neke stvari su mogle biti i kvalitetnije osmišljene. Na primjer, kretanje na kopnu vidljivo je lošije od kvalitete podvodnog kretanja. Vrlo često će vam se dogoditi da umjesto uzimanja zaklona napravite beskoristan kolut unaprijed i tako primite par metaka sasvim nepotrebno. Totalno je besmisleno da za uzimanje zaklona morate direktno gledati u tu zapreku što je malo teže učiniti u pokretu i za vrijeme obostrane paljbe.

Related content

Glasovna ”gluma”

Nije nam jasno što se ovdje dogodilo, ali glasovna gluma je razočaravajuće loše kvalitete. Već na samom početku, ženski glas koji vas uvodi u misiju djeluje poprilično neuvjerljivo, štoviše djeluje pomalo smiješno. Tako primitivan,neinteligentan ton i način izgovaranja engleskih riječi definitivno ne leži ovom naslovu. Prvi dijalog kojeg ćete čuti se odvija između mačo-ratnika i ženske narednice koju ćete pokušati zadiviti. Čini nam se već pomalo dosadna i opća tematika glasovne glume koja se odvijala u mnoštvu igara dosad, te smo očekivali nešto inteligentnije od naslova ovakve kvalitete.

Neprijatelji koriste priglupe rečenice koje mogu pomoći samo onome koji sjedi za računalom. Rečenice tipa: “Sakrio se dobro”, “Ne mogu ga naciljati” ili naš favorit: “Punim svoje oružje”. Terorist koji često koristi ovu zadnju rečenicu, ne živi dugo. Svaki terorist zvuči isto te koristi identične fraze kao i njegovi klonovi. No dobro, to je samo glasovna gluma koja ne predstavlja neku veliku važnost u naslovu ovakvog sadržaja. Puno bolje bismo se osjećali kada bismo priču čuli u uvjerljivijem tonu i kad se ne bismo pitali zašto nam neprijatelji, koji su inače high-tech profesionalni vojnici, javljaju detaljan opis njihovih trenutnih radnji – pa ljudi, neprijatelji smo! S druge strane možete vidjeti nešto kvalitetniju produkciju kao i sam zvuk okoliša, efekata, oružja, eksplozija, itd. Glazba je odlično komponirana za napete dijelove igre te se savršeno uklapa u ovo posebno sci-fi vodeno okruženje.

Grafika, boje, ugođaj

Izgled okoliša u kojem ćete provesti svoje sate borbe i istraživanja odrađen je kvalitetno i solidno. Lijepa te jednostavna grafika stvorit će ugodan ugođaj kretanja kroz vodu. Mjehurići, vodene struje, animacije okršaja te mrtvih neprijatelja u vodi će djelovati uglađeno i fizički realno. Igra pruža i mogućnost 3D kretanja pod vodom. Ova mogućnost je navedena na popisu prednosti ove igre te je definitivno originalan način samo-reklamiranja. Otprilike svakih dvadesetak minuta igre, priča se seli na kopno. Kretat ćete se kroz mračne i vlažne hangare, razne kontrolne sobe, a naposljetku i u prirodi našeg planeta u bližoj budućnosti. Same boje okoliša i svega što ćete vidjeti za vrijeme vaše misije ima kvalitetan uzorak, a dizajn eksplozija, oružja, raznolikih neprijatelja i platforma čini jednu od boljih strana ovog naslova.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 07:10